torsdag 17 november 2016

Torsdagen den sjuttonde november 2016

Det bankas, hamras, väsnas och borras redan klockan åtta på morgonen i det hus som jag bor i. Det månteras nya fönster och jag har väntat i tre veckor på att dom ska fixa mina fönster, men icke! Nej istället håller man på och väsnas i lägenheten under mig och i lägenheten ovanför mig, att jobba kvällar och nätter med dessa hantverkare härjandes i huset vid åtta gör mig galen. Gör klart dom där jävla fönstren så jag får sova! Arg och bitter gick jag till jobbet för att göra det jag måste, på jobbet påtalade chefen att jag har använt för många semesterdagar det här året och att jag nu är skyldig dom fem tusen kronor. Löneavdrag blev det och nu vill jag bara gå hem och lägga mig i fosterställning och gråta. Pissdag.

- Solen försöker skina

- Dom blir aldrig klar med fönstren

- Julgranen på torget kom idag

- Min Scania är skitig - surt

1 kommentar:

  1. Du har de inte lätt du vännen men skickar massa styrkekramar till dig! ❤

    SvaraRadera