tisdag 29 november 2016

Tisdagen den tjugonionde november 2016

Jag var ledig från jobbet idag, men det blev en riktigt hektisk dag ändå. Klockan 11 kom min mamma och vi åkte till tippen med mitt skräp som blev efter min nya dubbelsäng. Sen åkte vi till IKEA i Borlänge, där köpte jag en tavla, lakan, badrumsmatta och annat smått och gott. Sen for vi till Dollarstore och tittade på julsaker. Väl hemma igen så satte jag igång med att hänga upp gardiner i köket och tvätta, sen kom Kim och hämtade upp mig. Vi åkte till McDonalds och åt en burgare av Jureskog, sen handlade vi mat på Ica Maxi. Efter det så drog vi omkring på stan och leta efter pokémons, jag saknar en pokémon och den hittar hag aldrig och det gör mig galen. Väl hemma skruvade jag upp min tavla som jag köpte på IKEA och jag satte igång med att torka ur klädgarderoben ordentligt efter den förra lägenhetsinnehavaren då hon rökte inomhus - äckligt är bara förnamnet.

- Slänger skräp på återvinningen

- Jag älskar IKEA

- Dollarstore är också bra

- Köksgardiner

- Före tavlan

- Tavlan sitter uppe

4 kommentarer: