fredag 11 november 2016

Fredagen den elfte november 2016

Dagarna flyger fram och det gör dom bara för att jag har semester. Idag mötte jag upp min vän Adam på stan, jag hade beställt hjälp med att borra upp gardinstångsfästen i taket i mitt sovrum. Naturligtvis träffade vi på sten i betongen, det blev tvärstopp och vi tvingades borra ett nytt hål i det nymålade taket - typiskt. Efter att ha borrat gick vi bort till pizzeria Amorita och jag bjöd på mat som tack för hjälpen, sen gick jag bort till min far och vi drog bort till en frisörsalong så pappa fick håret klippt. Efter det så gick jag ner på stan för att köpa spackel till tacket och för att köpa nätverkskablat, väl hemma sorterade jag upp allt skräp som hamnat i en hög i köket. På kvällen roade jag mig att koppla in alla nätverkskablar jag köpt samt kopplade ihop allt som jag har i tv-bänken, när det var klart så gick jag ner på krogen och det blev The Kings Arms.

- Jag älskar Ghost Whisperer

- Fick nya spel av brevbäraren

- Borra i sten - förbannat

- Lite spackel senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar