tisdag 6 september 2016

Tisdagen den sjätte september 2016

Jag sov som skönast nör det plötsligt ringde på dörren, jag förstod att det var den hantverkare som skulle komma idag så jag brydde mig inte om att öppna eftersom hen hade huvudnyckel. Det borrades i badrummet utanför min dörr och jag försökte övertala mig själv att jag skulle kunna somna om. Jag kunde inte övertala mig själv utan började dagdrömma att få köra ner borrmaskinen i halsen på den förbannade hantverkaren. Jag ville springa ut, i bara kalsongerna och skrik-lipa honom i ansiktet men jag orkade inte. Jag låg i fosterställning och önskade att han skulle sluta. Till slut blev han tyst men då kunde jag inte somna om, rosenrasande gick jag ut i köket för att laga iordning frukost. Sen drog jag ut och leta Pokémons med mina inlines. Väl hemma igen laddade jag mobilen och gick och la mig och sov.

Efter min tupplur så drog jag och min vän Kim iväg och letade efter Pokémons och sen for vi och handlade mat. Väl hemma så lagade jag storkok på köttfärs, det blev sjutton matlådor till slut. Klockan 23:00 drog jag ut för att leta efter mer Pokémons och tur var väl det, för mitt i stan stod Pikachu som jag letat efter i sju veckor. Jag slängde bort några bollar på han och till slut fick jag han. Klockan 24:00 var det sjutton grader varmt och det måste vara rekord för årstiden, efter att ha varit ute och letat efter Pokémons i fyra timmar så var jag tillbaka hemma när klockan slog 03:00.

- Nytt personbästa igen

- Jäkla grishantverkare

- Det här är vad han monterade

- Frukost och sockerfri läsk

- Kunde fota SE-JXA idag

- I löv inlines

- Blomma

- Blomma

- Blommor

- Färgglada blad

- Storkok

- Falun by night

- Inte många ute i natt

- Blomma

- Kristine kyrka

- Efter sju veckor fick jag honom

- 17 grader varmt vid midnatt

2 kommentarer: