fredag 30 september 2016

Handlat och fixat inför USA-resan

Den tjugoåttonde oktober bär det av till Los Angeles, idag var jag ner på stan och gjorde slut på pengar. Jag blir borta i åtta dagar i USA och jag behövde en mindre resväska, sen köpte jag en reseadapter och annat smått och gott. Jag gick även ner på Forex för att hämta ut dom dollar som jag beställde tidigare den här veckan, jag beställde bara tio dollarsedlar eftersom tio dollar är nästan 90 kronor. Sen gick jag hem och fixade med ESTA-ansökningen som man måste ha för inresa till USA.

- Ny resväska

- Resetillbehör

- Dollarsedlar

2 kommentarer:

  1. Det drar ihop sig....trodde du skulle vara borta längre än 8 dagar. Ska bli roligt att få läsa lite reseblogg igen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har med oss skolelever och vi åker på höstlovet så dom kan inte vara borta längre från skolan 😀

      Radera