lördag 24 september 2016

Lördagen den tjugofjärde september 2016

Tre månader kvar till julafton - fy fan! Jag sov fram till halv tolv idag, lika trött som en takfläkt klev jag upp och gick bort till busstationen. Här tog jag buss 151 till Borlänge och bort till Sportfältet för att jaga Pokémons. På Sportfältet dyker det upp massor av ovanliga Pikachu och jag hann knappt komma fram innan jag hade fångat min första. Efter tre timmar på Sportfältet hade jag sett elva stycken Pikachu och jag hade lyckats fånga dom alla, nöjd över dagens fångst och att jag nästan hade gått en mil så hoppade jag på buss 151 tillbaka till Falun. Sportfältet är helt otroligt när det kommer till antal Pikachu, det skulle förmodligen ta upp till ett halvår för att hitta lika många i Falun. Väl hemma i stan igen så gick jag omkring i centrum och plötsligt dök det upp en Snorlax som jag tog och sen dog mitt mobilbatteri så det var bara att gå hem. Väl hemma drog jag och min vän Kim iväg och handlade mat och väl hemma igen så fabriksåterställde jag min iPhone 7 samt avinstallerade iTunes då iTunes inte hittade min telefon. Nu funkar båda klockrent igen och jag är så himla nöjd med min mobil. På kvällen drog jag iväg på krogen, det blev The Kins Arms som vanligt.

- Sockerfritt lördagsgodis för min del

- Vackert

- Höst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar