fredag 23 september 2016

Fredagen den tjugotredje september 2016

Ordning och reda, löning på fredag heter det ju och idag stämde det. Förra veckans iPhone 7-köp gjorde ett ordentligt hål i min ekonomi och dagens lön behövdes verkligen. Jag vaknade klockan tolv idag, trött som en lampa gick jag och min vän Kim ut för att leta Pokémons. Sen beställde vi pizza och efter att ha tryckt in mat i truten va det bara för mig att gå iväg och jobba. Efter att ha jobbat klart åkte jag till grannstaden Borlänge för att hämta Kim som har varit på krogen med sina kollegor.

 
- Faluns äldsta brandstation

 
- Rött

 
- Fick den bästa Scanian idag

4 kommentarer:

  1. Själv får man vänta tills på tisdag innan lönen kommer in på kontot och då blir de att beställa biljetter ner till Falun! Så den 4 o 5 november hoppas jag på att få träffa dig en sväng och inte bara på jobbet då! Jobba lugnt nu iaf!
    Kram

    SvaraRadera