söndag 31 juli 2016

Söndagen den trettioförsta juli 2016

Det är den sista juli och sommaren 2016 är över, kvällarna är iskalla och nu väntar ett ordentligt regnoväder enligt meteorologerna. Surt sa vargen! Jag började dagen med att kolla i kapp på "Sommar med Ernst", jag älskar verkligen Ernst. Trots sin ålder ser han riktigt bra ut, vilken gubbe. Sen gick jag runt Falu Koppargruva för att jaga Pokémons och sen gick jag hem till min far, han har fått ont i ett knä och behöver förmodligen uppsöka vårdcentralen. Men han var glad, OS i Brazilien börjar snart och det älskar han. Själv ogillar jag sport. Efter besöket hos min far så gick jag ner på krogen, det blev Kings Arms. Jag beställde en kycklingsallad och sen gick jag hem och kollade på fem avsnitt av Miami Vice.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar