fredag 26 augusti 2016

Fredagen den tjugosjätte augusti 2016

Efter att ha börjat jobbet redan innan tolv på dagen tre dagar i sträck är herr Varg (jag) inte stöddig, lika trött som en sopp i skogen har jag varit i dessa dagar. Att gå upp tidigt är inte min grej, men nu är det avklarat. Efter jobbet gick jag och min nyfunne vän, Melinda, runt omkring på Falu Koppargruva för att leta Pokémons. Det är jäkligt märkligt att vi blivit vänner Melinda och jag, hennes ex-pojkvän tog livet av sig i maj och min vän Monika gjorde samma sak i juni. Vi har pratat en hel del om hur vi har mått den här sommaren och det känns bra att ha fått en vän som förstår. Tack för att su finns Melinda <3 Senare på kvällen gick jag hem och tog en dusch för att sedan gå till krogen, The Kings Atms för att vara exakt.

- Några varv runt gruvan

- Fin kväll

- Jag är nykterist och äter fyllekäk

1 kommentar:

  1. Och själv sitter jag o äter för mycket onyttigt just nu...
    De där med att sova när man borde finns inte.. Hoppas du har skoj på kingen! Kram på dig

    SvaraRadera