fredag 29 juli 2016

Fredagen den tjugoåttonde juli 2016

Klev upp redan klockan elva för att hinna med att laga mat innan jag började jobba, jag och min kollega Britt hade bytt körningar idag. Det blev till att köra till Edsbyn och jag fick köra företagets stolthet, en 2,8 miljoner kronor dyr Scania, gissa vem som mådde som en kung. Efter jobbet gick jag hem och bytte om för att sedan gå ner på krogen, det fick bli Kings Arms. I helgen är jag ledig, tråkigt nog. Jag är inne i en period där jag älskar mitt jobb, men det får ju inte bli för mycket av det goda. Trevlig helg och tack för att du läser.

- Äpplen på väg

- Körde Audi (Inte min)

- Äkta kärlek <3

4 kommentarer:

  1. Då hade vi ju nästan kunnat mötas i Edsbyn :) Fast vi svängde av tidigare och åkte över Svabensverk istället.

    SvaraRadera
  2. GLÖM INTE att njuta av livet också! ;)

    Jobbet är inte allt :P

    SvaraRadera