lördag 11 juni 2016

Lördagen den elfte juni 2016

Min vän Kim och jag bestämde igår att vi skulle gå upp tidigt och gå ut och gå idag, redan klockan åtta gick vi iväg och vi gick en och en halv mil. På vägen hem beställde jag en pizza som fick bli min brunch och efter maten spelade jag Grand Theft Auto V: Online tillsammans med Adam. Sen gick jag och sov en stund innan det var dags att gå till jobbet, jag jobbar natt i natt och jag slutade jobbet klockan 02:48.

- Ängsklocka. Tack till A.S.

- Fin morgon

- Tillbaka i skogen

- Maskros

- Kameliontbuske. Tack till A.S.

- LCHF-slaktad pizza till lunch

- Järnnätter, bara 3 plusgrader i natt

- Klockan 03:00

6 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Tror konstiga bladen är en kameliontbuske och blåklockan är en ängsklocka om jag ska vara petig ;)Mmmmmhaj!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      Kameleontbuske? Coolt namn.
      Ängsklocka? Oh behave ;)
      Mmmhaj! Hahaha!

      Radera