fredag 3 juni 2016

Fredagen den tredje juni 2016

Klockan halv åtta, till tonerna av mitt hemska mobillarm, klev jag upp idag, Då var det redan sexton grader varmt ute, lika trött som en trädgårdstomte hoppade jag i mina inlines och åkte tre mil. Sen åkte jag hem och åt lite brunch för att sedan åka iväg till jobbet för att sola lite, det blev fyrtiofem minuter i solen. Efter att ha jobbat klart gick jag hem och sov. I morgon åker jag till Järvsö för att besöka Järvzoo, jag har bokat en natt på Varghotellet och har en massa förhoppningar på att få fota en massa varg som jag kan lägga upp i bloggen. Tack för att du läser och jag vill passa på att önska dig en trevlig helg.

- En otroligt vacker dag idag

- Blomma

- Gärdesgård

- Blommor

- Gula blommor

- Det blev en fin kväll

- Fin himmel

4 kommentarer:

  1. Menså fina kort kör försiktigt i morn

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! Ser fram emot att få höra hur du tyckte varghotellet var. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Varghotellet var dyrt, men lätt värt pengarna. Såg en tik med två valpar samt hörde vargar yla :)

      Radera