tisdag 31 maj 2016

Tisdagen den trettioförsta maj 2016

Det är den sista maj och tiden bara rusar fram, juni är strax här och jag får panik. Jag vill ta vara på alla fina dagar samtidigt som jag ska jobba hela sommaren, jag vill bara stanna upp och kunna njuta av sommaren i lugn och ro. Trött av gårdagens vackra naturupplevelser gick jag och la mig klockan grymt tidigt igår kväll vilket resulterade att jag klev upp tidigt i morse. Jag blrjade dagen med att göra storkok på kycklingfärs och efter det så snörade jag på mig mina inlines och åkte tre mil innan det var dags att gå till jobbet. Efter att ha slitit ihop alla timmar på jobbet så gick jag hem och spelade lite F1 2015.


- En otroligt vacker dag

- Äppelträden står i full blom

- Syren

- Sjön Runn

- Så himla vackert idag

- Blommor

- Lax och grönsaker till middag

- Jobb och slit

4 kommentarer: