tisdag 24 maj 2016

Tisdagen den tjugofjärde maj 2016

Häggen och äppelträden står i full blom och jag känner mig lite stressad över att det går för fort fram, jag vill liksom kunna stanna upp och njuta av allt som naturen bjuder på just nu. Jag kom hem strax efter klockan ett i natt och idag fick jag kliva upp tidigt bara för att knata iväg till jobbet, idag jobbade jag mellan klockan 11:12 och 20:45. Väl hemma igen så spelade jag lite Uncharted 4 och vid tolvslaget trillade lönen in på kontot så jag slog mig ner för att betala mina räkningar. I morgon är jag ledig och då ska jag umgås med min kära mor, vi ska åka om kring i den lilla byn Svärdsjö som ligger utanför Falun. Jag är född i Svärdsjö så jag tänkte fota mitt barndomshem och jag ser fram emot morgondagen.

- Äppelträden är otroligt vackra just nu

- Otroligt vackra

- Mina favoriter

- Fina

- Vackra äppelblommor

- Här med faluröd stuga

- Jobb och slit idag med

6 kommentarer:

  1. Välkommen till Svärdsjö :) Otroligt fina bilder på äppelblommmen. Får mig att sakna vårat träd....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Blir mycket Svärdsjö framöver :)
      Tråkigt att du saknar ditt träd :(

      Radera