söndag 29 maj 2016

Söndagen den tjugonionde maj 2016

Det är mors dag idag och idag klev jag upp tidigt trots att jag slutade jobba klockan 03:00 i morse. Jag gick iväg och tog lite foton på några träd nere på stan som kommunen har bestämt sig för att såga ner, jag blev riktigt ledsen när jag läste att träden är i dåligt skick och måste bort. Väl hemma igen slog jag mig ner framför min tv för att titta på Formula 1 som hålls i Monaco. Svensken Marcus Eriksson, som jag träffade på Monza förra året, fick avbryta tävlingen sedan han krockat med stallkompisen Filipe Nasr. Sen var det dags att åka iväg och handla mat och när jag kom hem så slutade det att regna, jag drog på mig löparskorna och gick ut och gick. Efter att ha promenerat i tre timmar var jag hemma igen, resten av kvällen spelade jag F1 2015 med Adam, vi körde en massa varv i Monaco.

- Syren luktar så gott

- Vit syren

- Gul blomma

- Statyn "Snöklockan" står i parken Kronbergs minne

- Statyn "Snöklockan" av Per Hasselberg sattes upp 1910

- Ett par svanar där borta

- Kollade till Kolarkojan

- Hello

2 kommentarer: