lördag 28 maj 2016

Lördagen den tjugoåttonde maj 2016

Klockan tolv slog jag upp mina blåa ögon till tonerna av mitt mobillarm och det första jag gjorde var att skaffa ett Viaplay-konto, det är Formula 1 i Monaco i morgon och det får jag inte missa. Idag tittade solen fram en stund och det är man ju inte bortskämd med, jag är så jädra trött på regn nu. Min vän Kim har en son som fyller arton idag åt på kinarestaurangen Hong Kong, jag tog kycklingspett med jordnötssås. Väl hemma igen så bytte jag om och gick ut för att gå en mil. Efter promenaden på tio kilometer fanns det ingen återvändo, det var bara att hoppa i mina lortiga jobbarkläder och traska iväg till jobbet. Idag jobbade jag mellan klockan 18:50 och 02:49, väl hemma igen spelade jag lite F1 2015 i Monaco inför morgondagen.

- Kycklingspett med jordnötssås på hamburgarens dag

- En kanna te till efterrätt

- Fin

- Lupiner

- Lax och smörstekta grönsaker till middag

2 kommentarer:

  1. Ser ingen annan råd att ja får flytta till falun ja okså så ja får fina blommor omkring mej kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kom hit nu mor. Eller så skickar jag blommor till dig. Kram

      Radera