torsdag 28 april 2016

Torsdagen den tjugoåttonde april 2016

Tänk vad besviken man blir när vädret sätter käppar i hjulen för ens planer, jag hade tänkt åka inlines och gå på en promenad idag. Vädret verkar aldrig vara på min sida, bara på böndernas. Eftersom regnet bara öste ner så drog jag täcket över huvudet och somnade om, för att sedan vakna upp klockan 13 av mobillarmet. Jag slog mig ner och spelade Assassin's Creed: Syndicate fram till klockan 15:30, sen försökte jag springa lite på löpbandet men mitt vänstra knä satte stopp för dom planerna. Så jag skurade rent toaletterna istället, sen åkte jag och min vän Kim iväg och handlade på Willys. Väl hemma så pressade jag lite hamburgare som jag stekte på och fryste in, resten av kvällen spenderade framför min Playstation 4. Jag, Adam och Linus körde F1 2015.

- Köpte F1 2015 åt Linus

- Pressar burgare

- Mina burgare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar