tisdag 26 april 2016

Tisdagen den tjugosjätte april 2016

Efter att ha tillbringat stora delar av helgen framför toalettstolen, legat nerbäddat hela måndagen utan mat och vatten har jag nu börjat komma tillbaka till jordelivet. Eftersom jag är en man så har jag naturligtvis haft ena foten i graven, jag har varit så där ynklig och eländig som bara män kan vara. Idag började jag känna mig bättre och jag har idag fått i mig lite mat och vätska, jag tror att jag är så pass frisk att jag ska kunna jobba i morgon. Att spy är fasen det äckligaste jag vet och det var flera år sedan som jag hade magsjuka, jag hoppas verkligen att mitt imunförsvar har kallat in förstärkning mot just dom här bacillerna så att jag aldrig mer behöver vara magsjuk igen.

- Jag är på fötterna igen 

2 kommentarer:

  1. När det härjar runt en är det bra att ha Coca cola i beredskap! Avslagen cola är bra som energi källa. Men all kolsyra ska vara väck! Sen ska du aldrig vara utan vätska! Galenpanna! 😉☺

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får man inte i sig något utan att spy upp allt så är det liksom ingen idé. Tack för din kommentar :)

      Radera