lördag 30 april 2016

Lördagen den trettionde april 2016

Det är den sista april idag och idag fyller kungen 70 år, det är även valborgsmässoafton idag, en dag som är starkt förknippad med alkohol - tyvärr. Jag skulle egentligen ha jobbat idag, men jag tog ledigt eftersom jag bara vill vara inomhus en dag som denna. Jag steg upp klockan 12 efter att ha sovit bara ett par timmar i natt, kokade några ägg och gick ut och gick en mil. Det var över en vecka sedan som jag gick och jag kände mig svag efter magsjukan som jag hade för en vecka sedan. Väl hemma igen tog jag mina tennisprylar och gick bort till tennishallen för att spela tennis med min vän Kim. Efter att ha spelat tennis i en timme beställde vi pizza som vi tog hem och käkade, resten av lördagen spenderade jag framför min tv.

- Det blir allt grönare

- Flaggan i topp då Kungen fyller 70 år

- En påfågelöga. Tack till A.S.

- Björken är på gång

- Vi går mot rätt årstid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar