lördag 23 april 2016

Lördagen den tjugotredje april 2016

Jag klev upp tidigare idag, anledningen till dessa dumheter var att deltagare ur Classic Mustang Club Sweden skulle ställa ut sina Mustanger utanför Ford-handlaren på Ingarvet i Falun. Min vän Kim och jag valde att ta en promenad och under promenaden slog det mig att det kunde vara den så kallade Ingarvsdagen idag, jag googlade och det visade sig stämma. På en parkering hade man ställt upp gamla lastbilar, två Scanior fick mig att smälta. Jag tog några foton och sen gick vi bort till Mustangerna. Tyvärr fanns det ingen Mustang ur den sjätte generationen som är den senaste modellen. Efter att ha tagit några foton gick vi hem och beställde kinamat från China Thai. 

- T-143

- Scania 2-serie med 14 liters motorn <3

- Amerikansk

- Snygg amerikanare

- Lång

- Scania 140, min favorit

- Så himla fin

- Min favorit, Mustang

- Denna är från 60-talet

- Årsmodell 2005-2009

- Årsmodell 2011-2014

- Årsmodell 2005-2009

- Jag hade missat att det var Ingarvsdagen idag

2 kommentarer:

  1. visste väl att jag missa nått igår..
    o bara för att du frågade sist vi träffades...:P
    http://mammatill2grabbar.blogspot.se/

    SvaraRadera