fredag 29 april 2016

Fredagen den tjugonionde april 2016

Äntligen fredag skulle jag kunna vråla som en galenpanna, om det inte vore för att jag ska jobba hela helgen. Men det var ju inte riktigt sant eftersom jag har tagit ledigt i morgon, jag tänker vara ledig eftersom det är sista april. Idag jobbade jag fram till klockan tre på morgonen, en tid som jag verkligen gillar. Efter jobbet gick jag hem och spelade F1 2015. I morgon ska jag spela tennis med min vän Kim och jag ska hälsa på min far, på söndag är det jobb igen. Det blir en fullspäckad helg, jag får passa på att önska dig en trevlig helg och tacka dig för att du läser. Var rädd om fingrarna i morgon om du tänker skjuta fyrverkerier och smällare. / Tomas Varg

- Jag jobbar och sliter

- Vacker rondellkonst i Falun

1 kommentar:

  1. Jo det är ok...när den ligger kvar där den ska. Men när man kommer i bil o det ligger stora glasklumpar på vägen o däremellan krossat glas då är det lagom vackert 😕

    SvaraRadera