torsdag 31 mars 2016

Tretton år på samma arbetsplats

I mars 2003 fick jag anställning på den arbetsplats som jag jobbar på idag, jag hade tidigare varit en "vandringspokal" och hoppat omkring från arbetsplats till arbetsplats. Det var min vän Joakim som lurade mig till att söka jobbet som yrkesförare på min nuvarande arbetsplats, jag avslöjar aldrig i bloggen vad min arbetsgivare heter, det blir bäst så. Men tretton år på samma arbetsplats är personbästa för mig, det är sjukt vad åren går.


- Jag kör Scania <3

4 kommentarer:

  1. Ja vet, jag vet... *hoppar o ler*
    Och jaa, du har jobbat för länge där nu... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. För länge? Ja det behöver du inte tala om för mig ;)

      Radera
  2. Åren går....:) inne på mitt 26 jag...på en av dina favoritarbetsplatser ;)

    SvaraRadera