onsdag 23 mars 2016

Onsdagen den tjugotredje mars 2016

Jag gick och la mig halv tio igår kväll, efter fjorton timmars sömn vaknar jag av mobillarmet. Det är sjukt och oroväckande att jag sover så mycket, men är man trött så är man. Jag klev upp och hoppade i mina arbetskläder och rusade till jobbet, jag hann inte ens äta något. Jag satte igång att jobba klockan 13:47 idag och efter en timme blev jag naturligtvis hungrig som en varg. Klockan 23:10 gick jag hem och spelade WRC 05 och vid midnatt kom lönen så jag slog mig ner för att betala mina räkningar.

- En skog en helt vanlig onsdag

- Köpte en triss så att jag inte skulle gå lott-lös

2 kommentarer:

  1. Dags att kolla dina värden?Hur mycket sover du egentligen?
    Jag är tvärtom jag... 😱

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej :)
      Jo jag undrar om inte det är dags och kolla upp det. Kan ju inte dkylla på jetlaggen längre heller. Inte influensan heller. Slut som bloggare iaf :)

      Radera