lördag 19 mars 2016

Lördagen den nittonde mars 2016

Jag vaknade klockan tretton idag, trött efter influensam antar jag. Jag har varit hemma från jobbet hela veckan, jag började dick känna mig bättre och idag gick jag och jobbade igen. Jag hatar att bli sjuk eftersom man förlorar så jädra mycket pengar, men influensan slog ner mig i första ronden så man hade liksom inget val. Jag och min vän Kim hann i alla fall ta den obligatoriska helgturen upp till tippen och som vanligt så försökte gubbar med släpvagn att backa med sina fullastade släpvagnar. Jag fick i alla fall ett gott skratt, sen for vi till City Gross för att handla lite. Väl hemma igen tog jag en tupplur och klockan 16:30 fanns det ingen återvändo, jag gjorde mig i ordning och drog till jobbet. Idag jobbar jag mellan klockan 17:39 och 02:43, efter jobbet gick jag hem och sov.

- Dags att köra Scania igen

- Earth Hour idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar