söndag 14 februari 2016

Söndagen den fjortonde februari 2016

Alla Hjärtans Dag idag och idag vaknade jag strax efter klockan sex - klarvaken. Det var lika bra att kliva upp med tanke på att jag ska jobba i morgon, vill inte vara jetlaggad och eländig på jobbet. Min vän Kim ville åka till Elgiganten i Borlänge för att kolla på en ny tvättmaskin så jag följde med dit. Eftersom Coop ligger precis intill Elgiganten så passade vi på att handla lite mat på Coop. Sen for vi hem. Jag bokade tvättstugan och tvättade och under tiden som maskinerna tog hand om tvätten hälsade jag på min far. Sen gick jag hem och tog hand om tvätten, spelade lite Black Ops 3 och sen slocknade jag innan klockan ens hade slagit 21.

- Kollar på tvättmaskiner

- Tvättar lite

- Alla hjärtans dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar