söndag 27 december 2015

Söndagen den tjugosjunde december 2015

Jag somnade fem i morse och klockan 11:00 vaknade jag pigg som en mört, jag försökte  somna om. Det var helt omöjligt och till slut fick jag nog och klev upp, sur och bitter. Kim var hemma och hon ville åka till ÖoB, jag hängde med. Sen åkte vi till Ica Maxi där jag pantade flaskor samt lämnade in vinstlotter, jag fick ihop 150 kronor. Jag valde att ta ut dom pengarna i tiokronor som jag sen lade i min petflaska, jag tror att jag hat bestämt mig för att åka till Miami när flaskan är full. Sen åkte vi hem och jag gick iväg till jobbet, idag jobbade jag mellan klockan 14:39 och 18:40. Kim kom och hämtade mig efter jobbet och vi åkte iväg och köpte mat på Akropolis, resten av kvällen spenderade jag framför min Playstation 4.

Fick ihop en massa tiokronor idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar