lördag 14 november 2015

Mina tankar om terrordåden i Paris

Det som hände i Paris igår kväll kom inte som en överaskning för mig, jag önskar att jag hade chockats av beskedet om dom sju terroristattackerna. Jag önskar att jag hade en större tilltro på människor, men det går inte så länge det finns sinnessjuka människor, som dessutom har misstolkat koranen. Dom sju terroristattackerna runt omkring Paris var organiserade och det här är något som forskare och säkerhetspoliser runt om i världen varit oroliga för. Nu skedde det här i en stad i Europa, det här kommer att ske i Sverige också. Rosengård är bara ett exempel, kalla mig inte rasist, kalla mig realist. Våra gränser står vidöppna och Gud vet hur många IS-soldater som befinner sig i Sverige. Barrack Obama gick ut i natt och erbjöd Frankrike sin hjälp, tack för det USA. Hoppas att någon hjälper Sverige när det är dags.

- Över 100 människor dödade i Paris i natt, bland annat en svensk...

- Vila i frid. Samtliga bilder från Google...

2 kommentarer:

  1. Det är fruktansvärt att det finns folk som kan utföra dylikt! Det är fruktansvärt att det finns folk som anser sej deras väg är den enda rätta! Fy f-n! Ja, det kommer att hända saker runt om i världen även i Sverige. Vi är rätt blåögda här! Det här kommer inte att minska SDs röster nästa val...tyvärr! Övriga politiker måste ändra riktning! Nej, jag är inte heller rasist! Just nu står vi vid ett vägskäl! Vi får inte låta idiotiska terrorister styra oss! Men inte heller leka struts o inte inse att det även sker saker i Sverige som kan utlösa dylikt!

    SvaraRadera