måndag 23 november 2015

Måndagen den tjugotredje november 2015

Jag sov till klockan 14:00 idag, lika trött som vofflor utan sylt försökte jag ta mig upp ur sängen tillsammans med en huvudvärk som skulle kunna spränga Fort Knox. Jag tog en dusch och slängde ett getöga på termometern som visade minus fem. Fy fan mumlade jag tyst för mig själv samtidigt som jag hoppade i långkalsonger och jobbkläder, sen drog jag iväg till jobbet och slet ihop mina arbetstimmar som idag varade mellan klockan 14:48 och 23:49. På matrasten gick jag och la mig i vilorummet för att försöka sova bort huvudvärken och det gick ganska bra för senare på kvällen var den nästan borta. Efter att ha jobbat klart gick jag hem för att spela Grand Theft Auto V: Online, men det kan bli så att jag går raka vägen hem och sover i stället för att spela också.

- Detta vilorum har räddat mig många gånger...

- En båtbrygga i månens sken och äckliga minusgrader...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar