fredag 20 november 2015

Fredagen den tjugonde november 2015

Äntligen fredag och den här dagen såg likadan ut som alla andra dagar, jag vaknar trött som parkbänk och lagar till lite mat och jag får till jobbet. Samma sak varje dag, år ut och år in, snacka om att åka omkring i gamla hjulspår. Jag började att jobba klockan 14:48 idag och jag slutade klockan 23:49. Efter jobbet gick jag hem och spelade Grand Theft Auto V: Online samtidigt som jag firade att det nu bara är sju veckor kvar att jobba innan jag går på fem veckors semester, nedräkningen har börjat. Jag vill passa på att önska dig en trevlig helg och att tacka dig för att du står ut med min meningslösa och innehållsfattiga blogg. Tack också till alla 116 fina människor för att ni gillar min bloggsida på Facebook.

- Kallt idag...

2 kommentarer:

  1. Vi får väl lov att härda ut med dina spelfasoner...;) Väntar ju också på att äventyret ska börja så vi får följa med till Australien :Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha. Ja ni måste härda ut, tror det kommer bli mer spelfasiner fram över :) Kul att du vill läsa om min resa Down Under. Kram söstra mi :)

      Radera