måndag 19 oktober 2015

Mitt betyg på iPhone 6s

Nu har jag haft min iPhone 6s i tio dagar och jag är faktiskt riktigt nöjd - med allt. Jag hade en iPhone 5 tidigare och batteritiden i den var så usel att jag ville skrik-grina varje dag och då hade jag ändå ett nytt batteri i den. På tal om batteri så är batteritiden i iPhone 6s fenomenal, i fredags tog jag telefonen fulladdad och först på söndag eftermiddag var jag  tvungen att ladda den. Visst kan detta bero på att batteriet är nytt, men jag tycker det är mycket bättre än iPhone 5. Min 6s är grymt mycket snabbare i allt den gör och den orkar göra så mycket mer samtidigt, min iPhone 5 orkade knappt spela upp pod-program samtidigt som jag använde Facebook-appen. Kameran är tusen gånger bättre än min gamla 5:a och nu kan jag filma i 4k upplösning, ljudkvaliten och ljuduppspelning med den yttre högtalaren är mycket bättre. 3D touch fungerar bra men jag använder den sällan. iPhone 6s är en grym mobil, tack för det Apple.

- Betyg: 5 av 5 vargar...

2 kommentarer: