fredag 23 oktober 2015

Fredagen den tjugotredje oktober 2015

Jag väcktes av mobillarmet när klockan var 13:30, lika trött som en kvast på en mindre farstukvist gick jag upp och tog en dusch. Jag hoppade i mina jobbarkläder och gick till den bensinstation som ligger i närheten där jag bor, jag köper en Pepsi Max och går till jobbet. Äntligen fredag tänker jag när jag traskar mot jobbet, veckan har gått rätt fort och det är riktigt skönt. Lönen trillade ju in på kontot i natt och jag ska sätta mig ner och betala räkningar i kväll när jag kommer hem, jag ska förmodligen spela Uncharted också.

- Stenbro...

- Rakt fram...

- Kör Scania till 23:07 idag...

- Fint väder...

- Fick den nya femtio-lappen idag...

- Tjusig, min favorit är dock tjugan med Astrid Lindgren...

2 kommentarer:

  1. Om du hade svängt till vänster där vid "rakt fram" så hade du ju kommit hem till mig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet. Jag har ju varit hem och hälsat på er :D

      Radera