tisdag 15 september 2015

Tisdagen den femtonde september 2015

Jag vaknade av att regnet smattrade på fönsterblecket i morse, jag tyckte att det var på tok för tidigt att gå upp vid den tiden så jag försökte somna om. Det gick så klart inte så jag gick upp och fortsatte med spelet Metal Gear Solid V: The Phantom Pain som jag började med igår. Efter två timmar kände jag mig trött så jag gick och la mig igen, men jag somnade aldrig. Efter att vilat i en halvtimme så var det dags att gå iväg till jobbet och jobba mina timmar, idag jobbar jag mellan klockan 14:28 och 23:07. Efter jobbet gick jag hem för att spela mer Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, i morgon är jag ledig och då blir det att sitta inomhus och spela.

- Idag har iPhones medhjälpare Siri namnsdag...

- Regn, bara regn...

- Metal Gear Solid V: The Phantom Pain...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar