söndag 27 september 2015

Söndagen den tjugosjunde september 2015

Vaknade klockan tolv idag och kände mig lika trött som en finsk bastu fylld med finnar som sitter och svär - på finska. Jag och Kim stack ner på stan, jag satte in lite pengar som jag fått av Kim för min gamla Playstation 4 som hon köpte förra månaden av mig. Sen drog vi till Gamestop där jag bytte in en bunt med gamla spel, spelen var så mycket värda att det räckte till ett nytt. Så jag bokade ett spel som kommer den sjunde oktober, där sparade jag 700 kronor. Efter besöket på Gamestop drog vi till Borlänge och till Elgiganten, där handlade Kim lite nya prylar och sen for vi till Ica Maxi och storhandlade. Väl hemma igen hade jag glömt att köpa fryspåsar - suck! Jag satte igång med att göra storkok och när den färdiga maten stod och svalnade så gick jag ner till tvättstugan och slängde i två maskiner med smutstvätt, sen gick iväg och handlade dom där förbannade fryspåsarna. Resten av kvällen spenderades framför Playstation 4 och spelen Grand Theft Auto V: Online och Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

- Lagar mat...

- Tvättstugan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar