söndag 13 september 2015

Lördagen den tolfte september 2015

Äntligen helg sa han som bara behövde jobba två dagar den här veckan. Jag klev upp klockan tolv till tonerna av mitt mobillarm idag, trött som en grönsak åkte Kim och jag och handlade på Ica Maxi. Det finns ingenting som gör mig så förbannad och vansinnig som att köra bil i den här stan, den ena idioten efter den andra framför sitt fordon som om dom var besatta av Leif Loket Ohlsson. Men idag fick jag äntlige min hämd, polisen hade tagit en bilist som tydligen brutit mot något. Det finns en Gud. Väl hemma så fortsatte jag att hjälpa Kim med att måla husets grund, sen lagade vi tacos och spelade Grand Theft Auto V: Online. Senare bytte jag spel till Batman: Arkham Knigt och det spelade jag fram till små timmarna, i morgon ska jag hälsa på min far och tvätta.

- Tack till trafikpolisen...

- Målar husgrund...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar