torsdag 30 juli 2015

Torsdagen den trettionde juli 2015

Efter att ha sovit elva timmar klev jag upp klockan 14:00, trött som ett kyrktorn spelade jag Grand Theft Auto V: Online. En timme senare var det dags att göra sig i ordning och gå till jobbet, idag jobbar jag mellan klockan 15:53 och 23:49. Jag har, som tur är, två timmar rast mellan klockan 19:39 och 21:35 idag och då tänkte jag gå hem en stund och hjälpa Kim med Grand Theft Auto V: Online. Efter jobbet ska jag nog gå hem och sova, eller vem försöker jag lura? Jag kommer spela Grand Theft Auto V: Online. Jag kan fortfarande inte lägga upp några bilder på bloggen och nu börjar jag bli less, jag hoppas att det bara beror på att jag har lagt upp för många foton den här månaden och att jag kan börja lägga upp foton igen den första augusti.

[JUST NU GÅR DET INTE ATT PUBLICERA NÅGRA FOTON]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar