tisdag 14 juli 2015

Tisdagen den fjortonde juli 2015

Jag gick och la mig klockan 06:00 i morse, jag satt och spelade Grand Theft Auto V: Online med några amerikanare. Vi tävlade i bilrace och dom var fruktansvärt trevliga, dessutom fick jag öva på min engelska. Det är riktigt roligt att chatta med folk som pratar engelska, dels så underhåller man språket samtidigt som jag lär mig en del. Några av killarna la jag till på min PSN-vänlista så det kan bli mer race i natt. Man kan ju tycka att jag borde ha sovit länge idag med tanke på när jag gick och la mig, men när klockan var 11:00 vaknade jag självmant. Med fem timmars sömn i kroppen var jag lika trött som en ett verktyg, men jag gick upp och lagade mat för elva dagar. Nu klarar jag mig fram till lönen nästa fredag, efter att ha lagat mat lämnade jag in en cykel på reparation, Kims son har kört punka.

Väl hemma igen hämtade jag mina inlines och stack iväg, när jag åker som bäst hör jag plötsligt ljudet från rotorblad. Jag som är galen i helikoptrar gör full broms och åker till Landstingets helikopterplatta, där har SE-JID precis landat och jag tar en massa foton på den och jag filmar starten. Ljudet när gasturbinen sätter fart på rotorbladen är ljuvlig, sen kommer blåsten som påminner om Sveriges höststormar. Nöjd och belåten fortsätter jag med det som jag höll på med innan, att åka inlines och nu skiner solen ordentligt.

- Lagar mat...

- Dagens blomma...

- Punka...

- Båt på ån...

- Red Bull...

- Mat för elva dagar...

- Vit blomma...

- SE-JID på besök...

- Rotorblad...


- Here I am...

- Bästa asfalten om man åker inlines...

- Bra väg/backe...

- Dags att åka till Borlänge...

- Outlet...

- Ikea...

- Kim bjöd på mat...

- Tvätta...

- Fin kväll...

- Falun...

- Kolgården...

- Inlines genom grönskan...

- Blomma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar