torsdag 30 juli 2015

Onsdagen den tjugonionde juli 2015

Jag sov till klockan 13:30 idag, trött som en lampskärm klev jag upp för att laga till lite mat som jag sen stoppade i truten. Jag hade problem med att posta foton till bloggen igår så jag kollade om det gick bättre idag, det gjorde det inte. Jag vet inte vad problemet är, jag får upp en felkod varje gång jag testar och det gör mig tokig. Jag hoppas att Blogger fixar problemet så fort som möjligt, det kan ju vara så att jag har postat för många foton den här månaden och då blir det inga foton på några dagar. Idag jobbade jag mellan klockan 14:39 och 0:23 och efter jobbet gick jag hem och spelade Grand Theft Auto V: Online själv då min spelkompis Adam inte är hemma.

[JUST NU GÅR DET INTE ATT PUBLICERA NÅGRA FOTON]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar