onsdag 15 juli 2015

Onsdagen den femtonde juli 2015

Halva juli har gått och det återstår inte många veckor kvar innan hösten är här, det har varit en bedrövlig sommar. Jag vaknade klockan elva av mobillarmet idag, trött som en telefonstolpe klev jag upp. Jag försökte få igång den här värdelösa kroppen med en dusch, men det hjälpte föga. Efter duschen var det bara att knata iväg till jobbet och se glad ut, idag jobbar jag mellan klockan 12:42 och 21:53. I kväll ska jag och Adam göra det som 62% av alla svenskar gör, spela dataspel. Vi kommer att köra race i Grand Theft Auto V: Online.

- 62% av alla svenskar spelar TV/dator-spel. Källa: Gamereactor.se

- Rockstar bjöd på 550.000 GTA-dollar igår...

- 15 juli 2015 kl 20:25...

- En Porche-ägare har samma vita lack och lika svarta fälgar som jag har på mina bilar i GTA V. Kan jag få skadestånd tro? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar