måndag 27 juli 2015

Måndagen den tjugosjunde juli 2015

Idag ringde mobillarmet klockan elva, jag klev upp lika trött som en rattmuff. Jag hade lite att göra innan jobbet idag, en cykel skulle lämnas in på lagning. Det sjuka är att det blev punktering på den bara ett par dagar efter den fått ny slang och nytt däck, så det var bara att lämna in den igen. Sen gick jag bort till frisörsalongen 90 grader för att klippa mig, men det fanns ingen tid ledig så jag fick en tid i morgon istället. Eftersom jag ändå var på stan så gick jag och käkade. Sen kollade jag på SFs hemsida om man kunde boka biljetter till Mission Impossible: Rogue Nation, det kunde man så jag bokade en biljett på tidiga visningen klockan 18:00på lördag. Jag längtar som en liten skåning till filmen, sen handlade jag en massa chips som jag gick bort till min far med. Efter det gick jag hem och spelade Grand Theft Auto V: Online innan det var dags att knata iväg till jobbet. Jag jobbar mellan klockan 15:53 och 23:49 idag, men klockan 19:30 har jag en rast på två timmar så då kommer jag gå hem och spela Grand Theft Auto V: Online med Kim. Efter jobbet kommer jag gå hem och spela Grand Theft Auto V: Online med Adam.

- Lämnar in cykeln - igen...

- Mat på stan, dyrt som fan...

- Nu är det nära...

- Va bra, blir det 16 grader?...

- Fyra stora påsar chips till pappa...

- Det är mycket GTA V just nu...

- Äter smultron på arbetstid...

- Mission Impossible: Rogue Nation...

- Fick tillbaka en samlarkrona i butiken...

- Fin himmel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar