fredag 31 juli 2015

Fredagen den trettioförsta juli 2015

Jag sov fram till 13:15 idag, tröttare än en badboll gick jag upp och satte på mig arbetskläderna. Jag sov så länge idag att jag inte hade tid att laga någon mat, trött och hungrig gick jag till jobbet. Efter att ha jobbat i fyra timmar fick jag äntligen lite mat, det var ju dumt att vänta så länge med att äta. Idag jobbar jag mellan klockan 14:39 och 0:23 och efter jobbet så ska jag gå hem och spela Grand Theft Auto V: Online, i morgon ska jag och Kim till tippen med skräp och på kvällen ska jag äntligen få gå på bio och se Mission: Impossible - Rogue Nation. På söndag väntar tvättstugan - så klart! Det verkar som att jag kan posta bilder igen och det gjorde mig så himla glad, det firas med några foton som jag inte lyckats posta.Trevlig  helg och tack för att du läser!

- En av Faluns parker...

- Blå blomma...

- Fina...

- Gräs...

- Röd blomma...

- Falu gruva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar