fredag 24 juli 2015

Fredagen den tjugofjärde juli 2015

Mobillarmet ringde klockan 11:00 idag, jag hade ställt det efterdom det skulle bli fint väder. Jag var tyvärr så trött att jag somnade om och sov fram till 12:40, lika trött som pasta gick jag upp och åkte inlines. Jag är ledig idag och idag är det fem månader kvar till julafton. Efter att ha åkt omkring på mina inlines så satte jag mig ner för att spela Grand Theft Auto V: Online med Adam, vi hann bara spela en liten stund innan Adam skulle iväg på annat. Efter att ha spelat en stund utan Adam for jag och Kim iväg till Ica Maxi för att handla mat, väl hemma igen så spelade jag lite mer Grand Theft Auto V: Online

- Inlines...

- Åkte på min favoritgata...

- Tvättar Kims bil...

- Storhandlar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar