tisdag 30 juni 2015

Tisdagen den trettionde juni 2015

Det är den sista juni idag och en kall och regnig sommarmånad tar slut i natt, det måste vara historiens sämsta och kyligaste juni. Jag vaknade klockan elva idag av mobillarmet och jag kände mig lika trött som en skruvmejsel, men det var ganska fint väder så jag tog på mig mina inlines och drog iväg. Jag måste gå upp ännu tidigare framöver nu eftersom dom har lovat fint väder med 29 graders värme, det får man ju inte missa. Väl hemma igen så värmde jag på lite käk och stoppade in i kakhålet och efter det så var det bara att knata iväg till jobbet, jag jobbar mellan klockan 14:39 och 0:23 och det gillar jag. Efter jobbet kommer jag, väldigt troligt, att dlå ner röven framför min Playstation 4 och spelet Batman: Arkham Knight.

- Jag har aldrig sett denna förut. Hissa boggien på en släpdolly, märkligt...

- Ny uppdatering nästa vecka. Adam och jag kommer bli fattiga - igen...

- Bra, hoppas dollarn störtdyker utan att det ska påverka kronan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar