söndag 28 juni 2015

Söndagen den tjugoåttonde juni 2015

Jag slutade jobba klockan 04:00 i morse och när jag kom hem tog jag en dusch, innan jag gick och lade mig så ställde jag mobillarmet på 10:30. Det skulle bli jättefint väder idag och det ville jag inte missa. Klockan 10 vaknar jag självmant, förmodligen på grund av överdosen av d-vitamin som jag fick igår. Jag snörade på mig mina inlines och åkte iväg i den varma och ljuvliga sommaren-värmen, vid den här tidpunkten var det redan 20-grader och det är ingen hemlighet att jag njöt som en dåre. Väl hemma igen tryckte jag i mig lite käk, sen gick jag och la mig och sov i en halvtimme. Sen var det dags att gå till jobbet och jobba mellan klockan  15:06 och 19:37, när jag hade jobbat klart kom Kim och hämtade mig och vi for till Ica Maxi för att storhandla. Sen var den här dagen slut, tack för at du läser.

- Kl 03:36 var det så här fint...

- Underbara värme och roliga inlines...

- Inte många moln idag inte...

- Kolgården...

- Fint väder...

- Faluns sista pumphus...

- Nybron...

- Storhandlar...

2 kommentarer: