torsdag 21 maj 2015

Torsdagen den tjugoförsta maj 2015

Ny dag och en dag närmare helgen och idag fyller Pippi Långstrump 70 år. Jag vaknade klockan elva av mitt förbannade mobillarm som jag själv hade ställt in, jag hasade mig upp ur sängen lika trött som ett lik på ett bårhus. Drog på mig lite kläder och gick ut i köket för att steka på lite mat, efter att ha tryckt in mat i truten gick jag ut och gick en mil. På promenaden såg jag en Bell Longranger (helikopter) parkerad på en stor åker som jag bara var tvungen att fota, jag är vansinnigt intresserad av helikoptrar och det var kul att se en så pass gammal helikopter. Väl hemma igen så tog jag en snabbdusch innan jag stressade iväg till jobbet, jag drog igång och jobbade klockan 14:17 och när klockan slog 23:07 packade jag ihop och gock hem för att spela lite Assassins Creed: Unity.

- Dålig fart på liljekonvaljen...

- Smultronblomma...

- Jättefint väder...

- En gammal Longranger från Arlanda Helicopters SE-HUB...

- Idag görs inga helikoptrar med såna här breda blad...

- Själklart skulle det regna också...

- Promenad genom en av stans parker...

1 kommentar: