fredag 15 maj 2015

Fredagen den femtonde maj 2015

Jag klev upp klockan tolv idag, lika trött som en pipa med tobak. Gick ut och gick en mil som tod en timme och fyrtio minuter, väl hemma satte jag igån med att spela Killzone 3 med Palmen online. Klockan 18:30 stängde jag av spelet och gjorde mig i ordning för att sedan knata till jobbet, jag jobbar mellan klockan 19:32 och 02:40 och efter att ha jobbat klart var det bara att gå hem och sova.

- Blomma...

- Träd som växer i sten...

- Träd som växer på sten...

- Ett hav - av liljekonvaljblad...

- Liljekonvaljblommor...

- Blomma...

2 kommentarer:

  1. Den översta är Hägg, och den understa är en Vitsippa som fått spunk. Händer ibland att en hel "flock" blir lite knasiga i färgen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vitsippor med spunk? Jag undrade vad det var för något färgglatt :)

      Radera