tisdag 17 mars 2015

Tisdagen den sjuttonde mars 2015

Vaknade klockan tio av att mobillarmet låg och lät illa. Trött som ett rattlås låg jag och drog mig i en halvtimme innan jag kravlade mig upp ur den varma sängen, jag klädde på mig och gick ut och gick en mil. Väl hemma igen så tog jag en snabbfusch för att sedan rusa mot jobbet med trötta ben. Idag jobbar jag mellan klockan 13:32 och 22:42, en mycket bra arbetsdag om du frågar mig. I kväll/natt ska kag spela Grand Theft Auto V: Online Heist och jag hoppas att jag får med Adam också trots att han jobbar dag. Så ser en vanlig tisdag ut för en medelålders gubbe i Dalarna, inte så vidare upphetsande faktiskt.

- En spindel som vaknat av vårsolen...

- Dom första svanarna jag ser, det är vår...

- Promenad på en mil...

- En mil och 558 kalorier brända...

- Där gick solen ner...

2 kommentarer: