onsdag 25 mars 2015

Onsdagen den tjugofemte mars 2015

Jaha, då var det våffeldagen idag, men det blir inga våfflor för min del eftersom jag kör LCHF. Vaknade klockan tio idag av att mobillarmet härjade i sovrummet, sen låg jag och drog mig i en halvtimme innan jag masade mig upp. Klädde på mig och gick ut och gick en mil i strålande sol men med iskalla vindar som piskade mig. Sen hem och ta en dusch innan jag knatade upp till jobbet, på jobbet stod kollegan Ann-Loise och gräddade våfflor för brinnande livet. Visst luktade det gott och visst ville jag gärna ha en våffla, men jag avstod det vita mjölet. Klockan 13:32 började jag jobba och när klockan blev 22:42 plockade jag ihop och gick hem. Det blir nog förmodligen att jag går och sover så fort jag kommer hem, är kronisk trött just nu.

- Svanarna är kvar trots rysskylan...

- En mil gick jag idag...

-Urläckra Scania Streamline...

- Ann-Loise på jobbet har ett perverst förkläde...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar