tisdag 24 mars 2015

Mission: Impossible Rogue Nation

Jag går sällan på bio längre och anledningen är att det släpps inga bra filmer längre, men det finns två filmserier som får mig att släpa gubbkroppen till närmsta biograf och slå mig ner i dom mest obekväma stolarna på denna jord, den ena är James Bond och den andra är Mission Impossible. I går kom teasern till nya Mission Impossible: Rogue Nation och idag kom trailern. Tom Cruise är världens bästa skådespelare och det har jag tyckt sedan 1986 då Top Gun släpptes. Jag visste att Mission Impossible 5 var under utveckling, men jag blev grymt överraskad över att teasern släpptes igår. Nu räknar jag ner till sommaren då premiären av Tom Cruise film om Ethan Hunt dyker upp. Tom Cruise gör alla stunts på riktigt medans Bond fegar ur och kör med green-screen.

Teaser: Mission Impossible: Rogue Nation Teaser

Trailer: Mission Impossible: Rogue Nation Trailer



Längtar som fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar