måndag 23 mars 2015

Måndagen den tjugotredje mars 2015

Måndag igen - suck! Det känns som att det aldrig är något annat än måndag. Dom lediga helgerna bara spurtar förbi och jag hinner inte ens blogga. Vaknade klockan tio idag av mitt hemska mobillarm, jag klev upp och gick ut och gick en mil i svinkall vårstorm. Inte okej av naturen att bjuda på sol och värme ena veckan för att veckan efter bjuda på rysskyla eller vart fan den hemska kylan kommer ifrån. Väl hemma så blev det en snabbdusch för att sedan hoppa i jobbarkläderna, idag jobbar jag mellan klockan 13:32 och 22:42. Om jag orkar ska jag spela något när jag kommer hem, får se om jag dammar av Resident Evil till PSN och Playstation 4. Nu ska jag jobba vidare.

- Klockan 7 drog dom här jävla idioterna igång...

- Inget mysigt promenadväder. Blåste skitkallt...

- Någon har byggt ett stentorn...

- Gammal Colaback...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar