måndag 16 mars 2015

Måndagen den sextonde mars 2015

Då var det måndag igen och i natt sov jag tolv timmar. Jag är tröttare än en perrong och jag förstår inte varför, jag sover ju ordentligt och det spelar heller ingen roll om jag sover åtta eller tolv timmar. Jag gick upp klockan tio idag och gick ut och gick en mil innan jg började jobba, jag måste gå ner fem kilo och det känns rätt skönt att röra på sig. En mil om dagen, fem dagar i veckan är det tänkt att jag ska gå. Väl hemma igen blev det en dusch innan det var dags att jobba, idag jobbar jag mellan klockan 14:32 och 23:30. Efter jobbet gick jag hem och spelade Geand Theft Auto V: Online Heist.

- Våren är på gång...

- Sol och värme...

- Fint väder...

- Det blev sex kilometer på cykel också...

- Så jäkla typiskt...

2 kommentarer: